1. Kolikšen je čas dostave?

Obdelava naročila: vsak delovni dan do 13:00 ure.
Čas obdelave: 0-1 delovni dan (od ponedeljka do petka).
Čas dostave: 1-3 delovnih dni (od ponedeljka do petka).

2. Kako lahko plačam naročeno pohištvo?

Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila:

  • plačilo po povzetju,
  • plačilo s kreditno kartico,
  • plačilo s predračunom.

3. Je dostava brezplačna?

Dostava je brezplačna za nakupe nad 100 €. (Za več informacij preverite https://vasdom.si/pages/dostava-in-placilo ).

4. Kako lahko naročim izdelek?

Naročilo lahko oddate preko naše spletne strani ali po elektronskem naslovu info@vasdom.si . Če želite izdelek naročiti po elektronskem naslovu, nam pošljite naslednje podatke: ime in priimek, naslov, telefonsko številko, izbrani način plačila, izbrani način dostave, številko izdelka in količino. 

5. Kako sledim svojemu naročilu?

Za več informacij o stanju vašega naročila smo vam na voljo vsak delovni dan med 08:00 - 16:00 uro na elektronskem naslovu info@vasdom.si ali na telefonski številki +386 70 573 390.

6. Ali se podjetjem izdajajo računi z DDV?

Vsem strankam izstavljamo račune z 0% DDV.

7. Kako lahko prekličem svoje naročilo?

Če želite iz kakršnegakoli razloga preklicati svoje naročilo, lahko to storite vsak delovni dan med 08:00 - 16:00 uro po elektronskem naslovu info@vasdom.si ali po telefonu +386 70 573 390.

8. Ob kateri uri je predvidena dostava?

Čas dostave poskušamo prilagoditi, zato vas bo naš kurir kontaktiral na dan dostave.

9. Kaj moram storiti, če je pohištvo pomanjkljivo ali poškodovano?

Če na izdelku odkrijete kakršnokoli poškodbo ali nepravilnost, se lahko obrnete na nas vsak delovni dan med 08:00 - 16:00 uro po elektronskem naslovu info@vasdom.si ali po telefonu +386 70 573 390. V primeru uveljavljanja garancijskega zahtevka, škodo fotografirajte in jo pošljite na naš elektronski naslov info@vasdom.si. Priložene fotografije bomo poslali proizvajalcu in poskušali rešiti težavo v 15 do 30 delovnih dneh po prejemu garancijskega zahtevka.

10. Kaj naj storim, če želim vrniti pohištvo?

Če želite vrniti naročen izdelek, nam pošljite sporočilo po elektronskem naslovu info@vasdom.si ali nas pokličite na telefonsko številko +386 70 573 390. V roku dveh tednov vam bomo poslali kurirja, ki bo prevzel blago. Ko izdelek prispe v naše skladišče in ko preverimo, da garancijski pogoji niso bili kršeni, vam v 72 urah vrnemo denar na številko bančnega računa, ki ste jo navedli.

11. Kaj se zgodi, če naročenega paketa ne sprejmem ali ga zavrnem?

Če paketa ne sprejmete, od vas žal ne moremo sprejeti drugega naročila po povzetju, v prihodnje lahko plačate samo z bančnim nakazilom ali kartico.

Če je dostava naročenih paketov 2x zapored neuspešna, se to šteje za kršitev pogodbe, zaradi česar lahko spletno mesto od kupca zahteva povračilo vnaprej plačanih stroškov pošiljanja, TUDI če je bil strošek pošiljanja zanj brezplačno. V VSEH primerih stroške pošiljanja poslanih paketov plača spletna trgovina, torej stroške nepreklicanih in nedostavljenih paketov krije kupec.