Splošni garancijski pogoji

 

Pomembno: Prosimo, ne začnite sestavljati pohištva, dokler ne preberete spodnjih informacij:

Vrnjenega pohištva ne smete sestavljati in pomembno je, da ga še niste začeli sestavljati. Izdelek mora biti v originalni embalaži. Niti embalaža niti lepilni trak se ne smejo poškodovati. Embalažo lahko odprete tako, da previdno izrežete lepilni trak, ki jo zapečati.

Pred montažo pohištva ga skrbno preglejte: ali ste zadovoljni z njegovo barvo in kakovostjo ter se prepričajte, da so prisotni vsi potrebni elementi za montažo, saj ne moremo sprejeti pohištva, ki je že sestavljeno.

Če niste zadovoljni z izdelkom in še niste začeli sestavljati, dele vrnite nazaj v škatlo, kot so prispeli in škatlo ponovno zaprite s prozornim lepilnim trakom.

Bontour Hungary Kft. zagotavlja 12-mesečno garancijo na svoje izdelke. Garancija velja od datuma prejema izdelka. Naravna obraba, amortizacija ali sprememba lastnosti izdelka skozi čas so naravni procesi in se ne štejejo za napako v kakovosti. Spremembe, deformacije ali razbarvanje pohištva iz naravnega lesa se sčasoma ne štejejo za napako. Če imate pritožbo, nas kontaktirajte po elektronski pošti na info@vasdom.si

V primeru garancije bodo morda potrebne dodatne informacije iz embalaže izdelka, zato priporočamo, da originalne embalaže ne zavržete, dokler ne sestavite pohištva.

Garancija ne velja za izdelke, ki so bili nepravilno shranjeni ali sestavljeni, nepravilno ali neustrezno uporabljeni, spremenjeni ali nepravilno očiščeni z neustreznimi metodami ali sredstvi. Garancija ne krije obrabe, praskanje, ureznina ali prask, ki so posledica običajne uporabe, kot tudi poškodbe, ki jih povzročijo udarci ali nesreče. Izdelki so namenjeni samo za uporabo v zaprtih prostorih, razen če je na embalaži izdelka ali v opisu izdelka posebna opomba. Garancije ni mogoče uveljavljati, če je bil izdelek na prostem ali v vlažnem okolju (razen v primeru izdelkov, namenjenih za zunanjo uporabo). Garancija ne krije posredne ali stranske škode.

 

Pravica do odstopa od nakupa

Ker svoje izdelke prodajamo izključno prek spleta, jih naše stranke ne morejo predhodno pregledati, zato zagotavljamo pravico do odstopa od pogodbe za vse naše izdelke. Z drugimi besedami, imate pravico do odstopa brez obrazložitve v 30 dneh od prejema izdelka, tako da, če vam naš izdelek ni všeč, ga lahko vrnete brez obrazložitve, vendar je sprejet le v originalni embalaži. Prosimo, ne pozabite, da stroške vračila nosi stranka.

Garancijski zahtevek lahko uveljavljate ob predložitvi računa (digitalnega računa, ki ga boste prejeli na svoj elektronski naslov in zadostuje, da ga pošljete na naš elektronski naslov). V odsotnosti računa garancijskega zahtevka ne moremo sprejeti!

Čas obdelave in popravila garancijskih zahtevkov je največ 1-2 tedna, pod pogojem, da so deli na zalogi. Če del ni na voljo, si pridržujemo pravico, da v upravičenih primerih podaljšamo to obdobje.

Naša spletna trgovina ne sprejema paketov, poslanih po povzetju, vendar jih v vsakem primeru vrne pošiljatelju! Stroške vračila izdelka z napako, ki ni rezultat proizvodnje, v vseh primerih nosi kupec.






OBRAZEC ZA REKLAMACIJO IN VRAČILO IZDELKA
 



Prosimo vpišite podatke:

Ime in priimek:                                                                                                        

Naslov:                                                                                                                    

Telefonska številka:                                                                                                








  
Elektronski naslov:                                                                                                 

Izdelek, ki je razlog reklamacije:                                                                            

Številka potrdila o nakupu ali garancijskega lista:                                               

Datum nakupa:                                                                                                        

Opis napake:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

Moja reklamacija naj se obravnava na naslednji način (označite ustrezno polje):

□zamenjava blaga
□opravilo blaga
□vračilo kupnine
□znižanje nakupne cene
□drugo 
                                                                                                                               
  
V primeru vračila kupnine obvezno napišite številko transakcijskega računa (TRR) in ime banke:

                                                                                                                                
   




V:                                 , dne:                                 , podpis:                                  
   



 
*V primeru dodatnih vprašanj, se obrnite na nas:
 

E-mail: info@vasdom.si
 
Naslov: Bontour Hungary kft., Régivámköz 6, 1174 Budapest, Madžarska /Prodajalec zagotavlja dostavo blaga po ceni 9,90 €/

 

*Priložite račun, ki potrjuje vaš nakup (račun lahko najdete tudi v digitalni obliki na svojem elektronskem naslovu). Da bi pospešili obdelavo zahtevka, elektronskemu sporočilu priložite fotografije poškodovanega izdelka.