Preskoči na vsebino

 
Zagotavljamo izdelke, ki jih prodajamo. Če se napaka nanaša na garancijo - kar je vedno potrjeno s strokovnim mnenjem - garancija zagotavlja, da bo kovček ali torba v najkrajšem možnem času strokovno popravljena ali zamenjana z novo!

Garancija velja za:

  • Napake v materialu, kolesa, zadrge, ročaji in druge proizvodne napake (npr. kolo se ne vrti, izvlečnega ročaja ni mogoče podaljšati). Pomembno je, da nam te vrste težav sporočite pravočasno, da jih bomo lahko čim prej rešili.

Garancija ne velja za:

  • Škoda, povzročena tretjim osebam (letalskim družbam in drugim prevoznikom) zaradi nepravilnega ravnanja. Zato prosimo, da na mestu prihoda preverite kovček in potovalno torbo. Če opazite škodo, nemudoma prijavite odškodninski zahtevek prevozniku, s katerim ste potovali.
  • V primeru platnenih kovčkov in torb, garancija ne krije razpok materiala. V večini primerov se takšna škoda pojavi med potovanjem na letališču, ko se kovček iz tkanine premakne na tekoči trak in se zatakne na predmet. Letalski prevozniki imajo zavarovanje za takšne primere. Aktiviranje tega zavarovanja med potovanjem je odgovornost stranke.
  • Poškodbe, ki nastanejo zaradi redne obrabe ali nepravilne uporabe (npr. vlečenje kovčka po neprimernih površinah ali stopnicah, vlečenje štirikolesnega kovčka na dveh kolesih, dvigovanje kovčka za izvlečni ročaj, strganje torbe zaradi vlečenja, potiskanja v predale, preveč naložene prtljage...). Zaradi ekstremne sile, ki deluje na vogalih, se lahko ohišje ohišja razpoči.