Kupljeno blago lahko vrnete v roku 30 dni od prejema le-tega.

 

1. Stroški reklamacije

  • Stroški ponovnega skladiščenja: brez stroškov.
  • V primeru pošiljanja poškodovanih izdelkov nosimo stroške vračila.
  • V drugih primerih, kot je zamenjava izdelka z drugim izdelkom ali če si potrošnik premisli o nakupu in ne želi blaga, nosi neposredne stroške vračila izdelka sam, 9,9€ (v primeru odstopa od pogodbe).

2. Izpolnite obrazec za odstop od pogodbe!

Da bi lahko uveljavljali pravico do odstopa od pogodbe, je treba na enega od naslednjih kontaktov poslati izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe.

Naslov: 1174 Budimpešta, Régivám köz 6., Madžarska

Elektronski naslov: info@vasdom.si

 

Nato naročimo prevzem paketa pri GLS, ki ga pridejo iskati k vam na dom.

3. Pakiranje izdelka

Vrnjena embalaža mora vsebovati:

  • blago
  • izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe

Kako pravilno spakirati izdelek?

  • izdelek, ki ga želite menjati, mora biti v novem, neuporabljenem stanju in v originalni embalaži,
  • originalna embalaža ne sme biti označena ali poškodovana,
  • originalna embalaža mora imeti vse originalne etikete,
  • originalna embalaža mora biti prelepljena s prozornim trakom.

V primeru neupoštevanja zgoraj navedenega, se od skupne cene izdelka zaračuna določen odstotek!

4. Vračilo paketa

Prejemnik: Bontour Hungary kft.
Kraj: Régivám köz 6, Budimpešta, 1174, Madžarska

Elektronski naslov: info@vasdom.si

Telefon: +386 70 573 390

5. Obdelava reklamacije / odstopa od pogodbe

Zahtevo za vračilo bomo obdelali, ko bo paket prispel do nas, kar lahko traja tudi več kot 3 delovne dni (GLS) in ko bo preverjeno stanje izdelka (traja lahko najmanj 7 delovnih dni). Da se vračilo denarja nakaže na vaš bančni račun, lahko traja od 1 do 7 dni. O stanju obdelave vračila, vas bomo obvestili po elektronski pošti.