Kupljeno blago lahko vrnete v roku 30 dni od prejema le-tega.

 

1. Stroški reklamacije

  • Stroški ponovnega skladiščenja: brez stroškov.
  • V primeru pošiljanja poškodovanih izdelkov nosimo stroške vračila.
  • V drugih primerih, kot je zamenjava izdelka z drugim izdelkom ali če si potrošnik premisli o nakupu in ne želi blaga, nosi neposredne stroške vračila izdelka sam, 9,9€ (v primeru odstopa od pogodbe).

2. Izpolnite obrazec za odstop od pogodbe!

Da bi lahko uveljavljali pravico do odstopa od pogodbe, je treba na enega od naslednjih kontaktov poslati izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe.

Naslov: 1174 Budimpešta, Régivám köz 6., Madžarska

Elektronski naslov: info@vasdom.si

 

Nato naročimo prevzem paketa pri GLS, ki ga pridejo iskati k vam na dom.

3. Pakiranje izdelka

Vrnjena embalaža mora vsebovati:

  • blago
  • izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe

Kako pravilno spakirati izdelek?

  • izdelek, ki ga želite menjati, mora biti v novem, neuporabljenem stanju in v originalni embalaži,
  • originalna embalaža ne sme biti označena ali poškodovana,
  • originalna embalaža mora imeti vse originalne etikete,
  • originalna embalaža mora biti prelepljena s prozornim trakom.

V primeru neupoštevanja zgoraj navedenega, se od skupne cene izdelka zaračuna določen odstotek!

 

3. Kako lahko vrnete paket?

-
Pri kurirski družbi, ki jo bomo poslali na vaš naslov (cena 9,90 €) - PRIPOROČAMO!

- Individualno (pošta, druga kurirska služba itd.) Pošiljk po povzetju ne sprejemamo!

4. Izpolnite obrazec 

Če želi potrošnik uveljavljati pravico do odstopa od pogodbe, mora družbi Bontour Hungary kft. poslati jasno izjavo o nameri odstopa od pogodbe na naslednji e-poštni naslov: info@vasdom.si

5. Pakiranje izdelka!

Vrnjen paket mora vsebovati:

- blago, ki ga želite vrniti.

- zaradi lažje identifikacije priporočamo, da priložite tudi izpolnjen obrazec za izplačilo.

Kako pravilno zapakiram izdelek?

Prepričajte se, da je vrnjen izdelek v novem, neuporabljenem stanju in v originalni embalaži.

Zahtevamo, da škatla ni označena ali poškodovana na originalni embalaži, da je prelepljena s prozornim trakom in da so priložene vse originalne etikete na izdelku.

6. Obdelava odstopa od pogodbe

Zahtevo za vračilo bomo obdelali, ko bo paket vrnjen in ko bo preverjeno stanje izdelka. Za obdelavo vračila blaga, imamo od prejema le-tega na voljo 7 dni. Da se vračilo denarja nakaže na vaš bančni račun, lahko traja od 1 do 7 dni. O stanju obdelave vračila vas bomo obvestili po elektronski pošti.

Vračilo paketa:

Prejemnik: Bontour Hungary kft.
Kraj: Régivám köz 6, Budimpešta, 1174, Madžarska

Elektronski naslov: info@vasdom.si

Telefon: +386 70 573 390