Kupljeno blago lahko vrnete v roku 30 dni od prejema le-tega.

1. Stroški reklamacije
- Stroški ponovnega skladiščenja: brez stroškov.
- V primeru pošiljanja poškodovanih izdelkov nosimo stroške vračila.
- V drugih primerih, kot je zamenjava izdelka z drugim izdelkom ali če si potrošnik premisli o nakupu in ne želi blaga, nosi neposredne stroške vračila izdelka sam, 9,9€ (v primeru odstopa od pogodbe). Cena 9,9€ znaša za EN paket. (Če je paketov več, npr, 2, se cena vračila obračuna za vsak paket, torej: 2 x 9,9€)
Naše kupce opozarjamo na dejstvo, da se naši izdelki dostavljajo v posebni embalaži, ki varuje njegovo celovitost. V primeru ODSTOPA OD NAKUPA prosimo, da izdelek vrnete v originalni embalaži, saj ga lahko preprodamo samo v originalni embalaži. Odsotnost embalaže pa lahko povzroči zmanjšanje vrednosti.
Prosimo, shranite originalno embalažo do konca roka, za odstop od pogodbe.
2. Izpolnite obrazec za odstop od pogodbe ali obrazec za reklamacijo in vračilo izdelka.
Da bi lahko uveljavljali pravico do odstopa od pogodbe ali reklamacije, je treba na enega od naslednjih kontaktov poslati izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe.
Naslov: Régivám köz 4, 1174 Budimpešta, Madžarska
Elektronski naslov: info@vasdom.si
Nato naročimo prevzem paketa pri GLS, ki ga pridejo iskati k vam na dom.
3. Pakiranje izdelka
Vrnjena embalaža mora vsebovati:
- naročen izdelek
- izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe
Kako pravilno spakirati izdelek?
- izdelek, ki ga želite menjati, mora biti v novem, neuporabljenem stanju in v originalni embalaži,
- originalna embalaža ne sme biti označena ali poškodovana,
- originalna embalaža mora imeti vse originalne etikete,
- originalna embalaža mora biti prelepljena s prozornim trakom.
V primeru neupoštevanja zgoraj navedenega, se od skupne cene izdelka zaračuna določen odstotek!
Naše kupce opozarjamo na dejstvo, da so naši kosi pohištva dobavljeni v posebni, zaščitni embalaži, ki zagotavlja, da se med prevozom ne poškodujejo. V primeru ODSTOPA OD NAKUPA, prosimo, da izdelek vrnete v originalni embalaži. V nasprotnem primeru si pridržujemo pravico, da zadržimo znesek, ki ustreza zmanjšanju vrednosti izdelka.
3. Kako lahko vrnete paket?
- Pri kurirski družbi, ki jo bomo poslali na vaš naslov (cena 9,90 € na paket) - PRIPOROČAMO!
Mail: info@vasdom.si
4. Izpolnite obrazec
Če želi potrošnik uveljavljati pravico do odstopa od pogodbe, mora družbi Bontour Hungary kft. poslati jasno izjavo o nameri odstopa od pogodbe na naslednji e-poštni naslov: info@vasdom.si
5. Pakiranje izdelka!
Vrnjen paket mora vsebovati:
- blago, ki ga želite vrniti.
- zaradi lažje identifikacije priporočamo, da priložite tudi izpolnjen obrazec za izplačilo.
Kako pravilno zapakiram izdelek?
Prepričajte se, da je vrnjen izdelek v novem, neuporabljenem stanju in v originalni embalaži.
Zahtevamo, da škatla ni označena ali poškodovana na originalni embalaži, da je prelepljena s prozornim trakom in da so priložene vse originalne etikete na izdelku.
6. Obdelava odstopa od pogodbe ali reklamacije
Zahtevo za vračilo bomo obdelali, ko bo paket vrnjen in ko bo preverjeno stanje izdelka. Za obdelavo vračila blaga, imamo od prejema le-tega na voljo 7 dni. Da se vračilo denarja nakaže na vaš bančni račun, lahko nato traja od 1 do 7 dni. O stanju obdelave vračila vas bomo obvestili po elektronski pošti.
Vračilo paketa:
Prejemnik: Bontour Hungary kft.
Kraj: Régivám köz 4, Budimpešta, 1174, Madžarska
Elektronski naslov: info@vasdom.si
Telefon: +386 70 573 390